בנט: מדינה פלסטינית תרסק את כלכלת ישראל

    גואל ועקנין No Comments on בנט: מדינה פלסטינית תרסק את כלכלת ישראל
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישיבת סיעה סוערת התקיימה היום בסיעת הבית היהודי. יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס לנושא החרמות על ישראל ואמר "בשבועות ובימים האחרונים אנחנו עדים לקמפיין ולעוד קולות שעיקרם: יש עכשיו לחץ כלכלי הולך וגובר על ישראל ואם מדינת ישראל לא תחלק את הארץ שלה, את הבירה שלה ותמסור אותם לפלסטינים אז הלחץ הכלכלי ילך ויתהדק על מדינת ישראל. רואים את זה בכותרות ראשיות של עיתונים אפילו הבוקר. רואים את זה בכתבות בתקשורת ואתם גם תראו קמפיינים בשלטי חוצות שבעצם אומרים את אותו דבר.

    אני פה קובע, שהאמת היא הפוכה. מדינה פלסטינית תרסק את כלכלת ישראל. תקראו את שפתיי: מדינה פלסטינית תרסק את כלכלת ישראל". צריך להבין, פעם אחת ולתמיד מה המשמעות. פה אתם רואים את מדינת פלשתין, חלילה, העתידית."  אמר בנט ופנה אל מפת תבליט של ישראל והצביע על יהודה ושומרון. "אתם רואים את ההר הגדול הזה שנקרא יהודה ושומרון . ההר הגדול הזה ששולט על כל אזור תל אביב, עזריאלי, הרצליה פיתוח. כל מרכז העסקים של מדינת ישראל. עכשיו תיקחו את אשדוד או את אשקלון תעשו העתק-הדבק למרכז תל אביב. תיקחו את שדרות, תעשו קופי פסט להרצליה פיתוח עכשיו תדמיינו רק לרגע אחד, איך נראית כלכלת ישראל אם כל יום יהיה כמו הקצב מתחילת החודש: כל יום רק טיל אחד נופל ברחוב אחר בהרצליה פיתוח ותשאלו את עצמכם איך נראית כלכלת ישראל אם רק פעם בשנה מטוס שעומד לנחות בנתב"ג נופל, זה מרסק את כלכלת ישראל" הוסיף בנט.

    השר בנט הוסיף ואמר: "ממבצע חומת מגן, שבו צה"ל תפס והשתלט שוב על ערי יהודה ושומרון ומאז, ועד עכשיו למעט המשבר הבינלאומי אנחנו בצמיחה מתמשכת".

    שר הכלכלה המשיך ואמר:  אני יודע בדיוק מה זה, להפסיד מכרז בגלל שאתה ישראלי, אני יודע בדיוק מה זה כשהלקוחות שלך בקנדה, ארה"ב או לונדון פוחדים להגיע לישראל ולכן, לא יקנו ממך את המוצרים. אני יודע בדיוק מה זה, שאתה צריך לנסות להסתיר את העובדה שאתה חברה ישראלית. אף אחד לא יספר לי, שכלכלת ישראל תשגשג במצב כזה וזה בדיוק מה שנקבל אם חלילה נקים מדינת פלשתין בלב הארץ שלנו. חברים, ארץ ישראל שייכת לעם ישראל כבר אלפי שנים וזאת עובדה.

    השר בנט התייחס לכל אלו שנחושים לחלק את הארץ ואמר: כבר 20 שנה שיש פה נחישות לחלק את הארץ שלנו ולמסור אותה חלילה לפלשתינים, רק מחליפים כל פעם תירוץ. פעם אומרים לנו זה יביא שלום. עכשיו אף אחד כבר לא טוען שלום. אפילו ציפי לבני אומרת ששלום לא יהיה היא אומרת שצריך לעשות שלום עם העולם. אחר כך אמרו , זה יביא ביטחון, עד שנרצחו 1,000 ישראלים ברחובות ישראל. אחר כך זה לא עבד. חייבים להפטר מיהודה ושומרון שולפים את הדמוגרפיה. אבל שוב המציאות מכה בנו ומה לעשות שאוכלוסיית ישראל היהודית גדלה בקצב הרבה יותר גדול מהאוכלוסייה הערבית. אז עכשיו שולפים את הנימוק הבא וזה הנימוק הכלכלי. עכשיו יש לחצים כלכליים. אני לא אומר שאין ויש ניצני חרמות כלכליים אני לא אומר שאין. אבל נתחיל למסור את הארץ שלנו בגלל לחץ כלכלי, לחלק את ירושלים בגלל לחץ כלכלי , ומחר אחרי שנמסור את כל יהודה ושומרון זה יגיע לגליל, גם את הגליל נמסור. וגם את הנגב, בגלל שיש לחץ על ההתנהלות שלנו מול הבדואים. כל פעם נמסור חלק מהארץ כי יש קצת לחץ כלכלי. מה קרה, נכה את היהודי בכיסו, זאת השיטה?  בשביל זה חזרנו למדינת ישראל?

    לסיום אמר השר בנט: "צריך להרים פה ראש, להפסיק לפחד, עוד לפני קום המדינה היה כבר חרם כלכלי ראשון ב – 1945, לפני קום המדינה החרם הערבי הגדול. אחר כך ב – 48' סדרת חרמות עולמית. אחר כך אחרי 67' עוד סדרה ואחרי 73' עוד סדרה. אבל ישראל הלכה ושגשגה. הלכה והתפתחה כי לא פחדנו, כי היה לנו את העוז. כי ידענו שהארץ הזאת שייכת לנו. אנחנו צריכים לחזור לשורשים שלנו, ואם יוצאים עלינו במערכה כלכלית להרים ראש ולפתוח גם אנחנו. אנחנו יודעים להלחם נגד. נלחמנו נגד טרור וניצחנו. נלחמנו נגד מלחמות קונבנציונליות, ניצחנו. עכשיו יש מלחמה מסוג חדש, של דה לגיטימציה של מדינת ישראל ושל הזכות שלנו לארץ הזאת ואנחנו צריכים להשיב מלחמה ולנצח.

    אני קורא לרה"מ ואומר לו, תעמוד חזק. אדוני רה"מ, תעמוד חזק. לעת הזאת, הגעת למנהיגות ואם תעמוד חזק אנחנו ועם ישראל נעמוד מאחוריך. תודה רבה".

    < 20140120_142635

    20140120_142727



    0 תגובות